Mazars: ne csak a NAV keressen a reklámjain!

Jó szerződéssel optimalizálható a kereskedők és gyártók reklámadó-fizetési kötelezettsége, áll a Mazars Kft. sajtóközleményében.

"2016. szeptember 27., Budapest – Nem mindig világos, hogy a kereskedőre vagy a gyártóra hárul a reklámadó megfizetése, egy rosszul megkötött marketingszerződés miatt pedig többszörös adófizetési kötelezettség keletkezhet – derül ki a Mazars legújabb összefoglalójából. A nemzetközi könyvvizsgáló és tanácsadó vállalat szerint a közkedvelt „marketing mix” keretszerződések esetén az egyébként nem adóköteles tételek után is adóznia kell a kereskedőnek, ha nem pontos a szerződés megfogalmazása. A szakértők szerint a már aláírt marketingszerződéseket is megéri felülvizsgálni."

A teljes cikk az alábbi linkre kattintva olvasható:

Kapcsolódó anyag

Mazars: ne csak a NAV keressen reklámjain!