Nyereményjátékot csak okosan!

Mazars: kétszer ad, aki túl gyorsan ad! 50%-adó is sújthatja a rosszul megtervezett a nyereményakciókat címmel jelent meg a Mazars sajtóközleménye 2016. február 16-án.

"2016. február 16., Budapest – A hazai fogyasztók is percenként találkozhatnak olyan vásárlásösztönző akciókkal, amelyekben ingyenes ajándékhoz, garantált nyereményhez vagy sorsoláson való részvételhez juthatnak. Míg a vevők legfeljebb az impulzusvásárlásból adódó bosszúságot kockáztatják, a promóciót kiíró cégek ennél sokkal többet – állítják a MAZARS adótanácsadói. A szakértők szerint ugyanis az adózási szempontból rosszul kialakított nyereményakciók utólag akár a bekerülési költségek 50%-át elérő adóterheléssel keseríthetik meg a szervezők életét."

A teljes cikk itt tölthető le:

Kapcsolódó anyag

Nyereményjátékot csak okosan