Hírlevél 2014/13-Reklámadó: fogynak a kérdőjelek?

Amint arról előző hírlevelünkben is beszámoltunk, a 2014. július 15-én kihirdetett végleges jogszabály szöveg szűkszavúsága számos ponton bizonytalanságot hagyott az adókötelezettség tárgyát, az adóalanyok körét és az adminisztrációs kötelezettségeket tekintve.

A szakma értelmezési kísérleteit és problémafelvetéseit követően nagy várakozás előzte meg az NGM és a NAV szakértői által jegyzett első autentikus jogszabály értelmezést. A reklámadó törvény hatályba lépésének napján, 2014. augusztus 15-én jelent meg A reklámadó legfontosabb szabályairól szóló 66. sz. információs füzet az adóhatóság honlapján, amely számos ilyen értelmezési problémára választ ad. Továbbá, a törvény kihirdetése óta fokozatosan napvilágot látnak az első minisztériumi és adóhatósági állásfoglalások, amelyek nyomán egyre fogynak a kérdőjelek a reklámadó törvény értelmezése körül, ugyanakkor több gyakorlati kérdés továbbra sem tisztázott.

Hírlevelünk az alábbi linken tölthető le:

Kapcsolódó anyag

Adóhírlevél 2014/13