A Mazars a 6. régiós stratégiai SSC/GBS konferencián

A Mazars részt vesz a Budapesten, április 25-26-án megrendezésre kerülő 6. közép-kelet-európai stratégiai SSC/GBS konferencián.

A rendezvény célja, hogy összekapcsolja a feleket az üzletkötések, a hatékonyság, a termelékenység és a szolgáltatásnyújtás minőségének javítása érdekében a szolgáltató központok szektorában.

Az SSC-színterén a legmagasabb rangú vállalati vezetők gyűlnek össze, hogy megosszák tapasztalataikat és kapcsolatokat építsenek ki hasonlóan gondolkodó szakemberekkel, akik az iparág jövőjét kívánják alakítani a régióban!

Tudjon meg többet a rendezvényről

A rendezvény fő szponzora a Mazars.

Főbb napirendi pontok

1. nap:

  • Alkalmazkodás a makrokörnyezethez (és előny kovácsolása belőle)
    • Legyünk bátrak! Az átmenetek és a transzformációs programok globális irányítása ezekben a viharos időkben.
    • A költségek emelkedése és a munkaerőpiac telítettsége: A közép- és kelet-közép-európai régió versenyképességének kérdése a tranzakciós tevékenységek terén és azon túl
    •  Az SSC/GBS saját brandjének kidolgozása, hogy választott iparággá váljon.
  • Strukturális átalakulás a hosszú távú fenntarthatóság érdekében
    • Szervezeti rugalmasság és reziliencia – a fenntartható SSC/GBS-tevékenységek új „kötelező elemei”, de könnyebb beszélni róla, mint tettekre váltani a szavakat?
    • A jövő a GBS azon képességében rejlik, hogy nem csak a folyamatokat, hanem az egész üzletmenetet ALAPVETŐEN leegyszerűsítse.
    • Az érdekeltek kezelése: Az SSC/GBS szerepe a vállalatcsoport központjával való üzleti kapcsolat ápolásában.

2. nap:

  • Globális képességek, a technológia integrálása
    • „Fish local, act global” – Hogyan kell a GBS-nek a helyi tehetségeket képessé tenni a globális műveletek kiterjesztésére?
    • A bérszámfejtés reflektorfényben: kihívások, legjobb modellek és folyamatarchitektúrák nemzetközi kontextusban
    • A költségalapú átmenetektől a képességalapú értékelésig: Komplexebb szolgáltatások bevezetése
    • Intelligens üzleti szolgáltatóközpont koncepciója: A digitalizáció és az automatizálás gyümölcseinek összegyűjtése a nagyvállalatoknál
  • Minden az emberekről szól
    •  A D&I kezdeményezések mögött rejlő üzleti lehetőségek és az új generációk elvárásainak kezelése
    • „It is a people business” – Felelősségteljes megközelítés, hogy a munkavállalók jólétét a hosszú távú stratégia részeként helyezze előtérbe
    • A jövőben szükséges készségek előrejelzése egy fenntartható, alkalmazkodó és hatékony képzési stratégia kialakításához