Panasztételi formanyomtatvány

Értékeink olyan platformra épülnek, amely reményeink szerint hosszútávú, fenntartható sikert biztosít a szervezet számára. Úgy szeretnénk dolgozni, hogy értékeink előtérbe kerüljenek és a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsuk ügyfeleinknek illetve a lehető legjobb környezet biztosítsuk csapatunk számára.

A Mazars elkötelezett a felelős, nyílt és professzionális panaszkezelés mellett:

  • a belülről felmerülő, partnereink vagy munkatársaink által a Mazars cégeinek esetleges mulasztásával kapcsolatosan tett kifogások esetében, illetve
  • a külső személyek (ügyfelek vagy egyéb részvényesek) által a Mazars szolgáltatásaival kapcsolatban tett kifogások esetében.

Kikre vonatkoznak a Mazars panasztételi eljárásai?

A Mazars tagvállalatai, partnerei és határozott vagy határozatlan idejű munkaviszonnyal rendelkező alkalmazottai által emelt kifogásokat az alkalmazotti panaszbejelentési eljárás keretében fogadjuk.

A Mazars külső munkatársai által emelt kifogásokat a külső panasztételi eljárás keretében fogadjuk.

A kívülről érkező, a Mazars-szal nem kapcsolatban álló személyek által emelt kifogásokat nem vesszük figyelembe.

Külső panasztételi eljárás

Mindent megteszünk a tökéletes munkavégzés érdekében. Ha Ön ennek ellenére nem elégedett, ossza meg velünk észrevételeit az alábbi űrlap kitöltésével. Kapcsolatba lépünk Önnel, hogy együtt találjunk megoldást.

Alkalmazotti panaszbejelentési eljárás

A panaszbejelentési irányelv (a továbbiakban „Irányelv”) lehetőséget biztosít az egyes cégek munkatársai számára, hogy egyedi panaszokat tegyenek, és egyidejűleg védi őket az esetleges áldozattá válás, zaklatás vagy fegyelmi eljárások ellen.

Share