Külső panasztételi eljárás

Mindent megteszünk a tökéletes munkavégzés érdekében. Ha Ön ennek ellenére nem elégedett, ossza meg velünk észrevételeit az alábbi űrlap kitöltésével. Kapcsolatba lépünk Önnel, hogy együtt találjunk megoldást.

Nyilvántartás

A panaszok központi nyilvántartását a Mazars csoport megfelelés-ellenőre végzi, aki jelentheti azt a nemzeti ügyvezetőnek illetve a vállalat független nem ügyvezetőinek.

A panasz kapcsán megadott személyes adatokat csak a panasz megoldásához szükséges legkevesebb ideig szabad tárolni.

A Mazars minden szükséges biztonsági intézkedést megtesz a külső panasztételi eljárás keretében begyűjtött adatok védelme érdekében, megfelelve a jelen adatvédelmi irányelvnek és a vonatkozó jogszabályoknak.

Hozzáférési és módosítási jog

Önnek joga van az Önt érintő adatok elérésére, módosítására illetve az azokkal kapcsolatos ellenvetésre, és amennyiben azok nem megfelelőek, hiányosak vagy elavultak, kérheti azok módosítását vagy törlését a vonatkozó adatvédelmi szabályoknak megfelelően. Jogainak gyakorlása érdekében kérjük, töltse ki az alábbi külső kapcsolat-felvételi űrlapot.

Külső kapcsolat-felvételi űrlap