Megvalósítás és átalakítás

Megoldások, amelyekkel be tudják foglalni a fenntarthatóságot a stratégiai üzleti terveikbe

Sok vállalkozás számára napjaink egyik legnagyobb kihívása, hogyan építheti be a fenntarthatóságot minden tevékenységébe. A valódi fenntarthatóság többet jelent, mint a környezeti tényezők hatásainak és a kockázatok csökkentése. Fenntarthatósági szakértőink segítenek olyan rendszert bevezetni, amely egyszerre javítja az általános üzleti teljesítményt és értéket is teremt.

A mai üzleti világban minden eddiginél nagyobb kockázattal jár, ha nem olyan üzleti stratégiát valósítunk meg, amely ténylegesen fenntartható. Amikor a vállalatok a rövid, közép- és hosszú távú terveikbe építik bele a fenntarthatóságot, akkor nemcsak kockázatokat csökkentenek, hanem olyan helyzetet alakítanak ki maguknak, amelyben képesek új lehetőségeket találni az értékteremtésre. Lehetnek olyan kihívások azonban, amelyek megnehezítik a cég vezetése, a legfőbb érdekelt felek és a tanácsadók számára, hogy megtegyék a szükséges lépéseket, és a fenntarthatóságot a szervezet alapvető folyamataiba integrálják.

A Mazars olyan szakértői csapatokkal dolgozik, amelyek segítenek olyan vállalattá alakulniuk, amely a fenntarthatóságra és az ESG-elvekre összpontosít. Csapatunk azon lesz, hogy megismerje a jelenlegi fenntarthatósági helyzetüket, illetve megmutassa, hogyan képes a fenntarthatóság javítani a szervezetük hosszú távú életképességét.

Arra helyezzük a hangsúlyt, hogy rendelkezésükre bocsátsuk azokat a szolgáltatásokat, amelyek ahhoz szükségesek, hogy a tágabb üzleti stratégiájukba építsék a fenntarthatóságot. Közéjük tartozik a változáskezelés a szervezeten belül, az érdekelt felek bevonása, illetve egy új vállalati kultúra kialakítása is. Mivel kiválóan képzett csapatunk nemzetközi rálátással rendelkezik a különböző fenntarthatósági trendekre és kérdésekre, valamint mélyrehatóan ismeri ezeket, képesek vagyunk biztosítani a vállalatuk számára szükséges információkat és iránymutatást.

Fenntarthatósági csapatunk képes segíteni

  • A vállalati kultúrájuk kiértékelésében, az egyedi „kulturális iránytű” módszerünket alkalmazva
  • Annak felmérésében, hogyan lehet minden fél számára még relevánsabb a stratégiájuk, amely az érintett felek bevonására irányul
  • A fenntarthatósági témák kommunikálásában a szervezeten belül és kívül egyaránt
  • Cégvezetési hatékonysági vizsgálatok elvégzésében
  • A korrupcióellenes programok kialakításában és megvalósításuk ellenőrzésében